Friday, December 16, 2011

comel :)



hello, comel kan gamba nie? woot woot! 
geram kan bila tengok kan? hohoho.
gamba nie aku dapat dari sorang kawan aku.
nama dia nur fyna.
dia pun comel jugak.
di antara sebab-sebab aku suka dan gila sangat dengan gambar nie ialah :
# comel gila babeng.
# keni je macam aku
# ada nak sama dengan aku. 70 peratus.
#aku pakai spek.
#aku punya pipi tembam.
#aku punya hidung.
#aku suka pakai t-shirt.
#aku suka pakai gelang.
#aku suka jugak pakai rantai labuh (panjang).
# also, aku suka pakai jeans.

haaaaaaaaa, kan dah nak sama tuh.
just yang lain nya ialah dia free hair. 
aku pulak pakai tudung.
tapi rambut aku bole la. panjang paras bahu.
ala-ala si budak comel di atas nie.
ngeeeeeeeeeeeee :)
tu jela bebelan aku di pagi hari yang indah permai nie.
so, tengok-tengok lah budak tu ya?
budak yang di atas yang comel. kenit kenit tu
bernama WAN EZREEN NURUL AIN BINTI AZARI :)
cheers guys! xoxo