Wednesday, September 21, 2011

k e r i n d u a n ,

di malam yang sunyi sepi and syahdu nie.
tetiba kan..
aku pulak dok sorang-sorang.
 aku teringatkan kao. 
teringat sangat.
jadi rindu membuak-buak ohh.
betol! aku tak tipu..
aku rindu suara kao.
aku rindu senyum kao.
aku rindu nak bergurau dengan kao.
aku rindu masa kita lepak.
aku rindu time kita borak sama-sama.
AKU RINDU KAO. 
ya ALLAH, kuatkan lah imanku..
kuatkan lah ya Allah.
kenapa perasaan nie datang?
aku mintak maaf sangat..
kalao kalao aku dah buat sesuatu yang dah saketkan hati kao..
aku tak sengaja. betol tak sengaja.
=(
aku harap kao sehat, happy and rindu dekat aku jugak.
 aku tak pandai lah nak tulis ayat panjang2. 
sorry. hurm, 
aku bukan mengelak dari kao.
tapi aku perlukan masa untuk sendiri aku, 
untuk tenangkan hati yang tengah duka lara nie,
untuk fikirkan pasal kita.
AKU RINDU KAO.
yang tu memang aku tak boleh menggelak and tipu.
 sekian terima kaseh :)