Monday, March 21, 2011

happy lah :)

salam and hallo untuk semua :) nahhh! akhirnya dapat jugak aku mencuci habuk-habuk yang telah melekat di blog sayang aku nie. hahaha :D sayang la sangat kan! aicecececeh -,- btw, mahaf la ya sebab da lama tak menjengok ngok ngok blog sayang aku nie. sorry bee. wena azari busy mehh. hee. 

okay okay, setelah sibuk menghadapi exam selama dua minggu. exam bermula dari 7/3./2011 sehingga 16/3/2011. akhirnya masa yang ditunggu-tunggu telah pun tibaaa! iaitu CUTI SEMESTA SELAMA SEBULAN. pfthhhhhh -,- jangan maen-maen ehh. sebulan okay. sebulan! heee. cuti aku bermula pada 17/3/2011 sehingga 17/4/2011. happy la nampaknya ya? :) teheeee. 

okay, lepas je aku habes exam. humm, dalam pukul 4pm camtu la kan. mama datang amek aku. mama datang dengan abg halim (anak angkat mama) and adik aku; si pidot tuh :)) yayyy! seronoknya jiwa dan raga. bole balek yeay yeay bole balek! HAHA. gila meroyan ke ko nie wena? grrr!! kot ye pun suka jangan la sampai meroyan cam gini. HAHA. okay tak lawak. kita senyum suda. heee :)) aitt!  sambung cerita balek la derr! okay okay, lepas kemas and angkat suma barang yang ada bawak masok kereta, ktorang pun bergerak pulang menuju ke destinasi seterusnya iaitu RUMAH KU SYURGA KU. haha. fuhhhh! penat jangan cakap la kan. dala tingkat 3. barang-barang aku banyak mengalahkan org yang nak pindah rumah. haha. sorry mama sebab buli mama. sapa lagi nak tolong along kalo bukan mama kan? ye dakk? hee. SAYANG MAMA. MUAAAAHHHH! :DD 

humm, barang-barang yang telah diangkot tuh aku letak kat rumah mama balqis. tumpang letak situ la kejap. nanti nak masok unisel, aku amek la balek. stay kat rumah mama balqis sehari then hari kames iaitu 17/3/2011 ktorang balek kelantan. tak stay kelantan pun. teros je gerak balek thailand. heeee!~ dapat jumpa baby wiam sayang. si comel tuhh da gemok da. balek sana 3 hari je then aku follow mama balek kelantan balek. mama suruh tolong dia kat kedai. aku okay je. tada hal lah. :))

oh ya! lupa pulak. aku sehat walafiat. dalaman pun sihat. SI DIA pun sehat jugak la agaknya. heee. iMISSyou la BooBoo! jaga diri baek-baek ehh. jaoh dimata dekat dihati. awww! rindu u mehhh. :)) wallaaaaweyyy! panjang la pulak entry aku kan. haha. rasanya cukup la entry aku untuk kali nie. nanti kita jumpa lagi ehhh! salam sayang! :)) boiboi..