Tuesday, February 8, 2011

sedih nyaa ==;

hey hey, uhmmm. aku sedih laaa. sedih sangat. aku rasa macam nak nanges je. hey, kau dah siksa perasan aku, perasaan org sekeliling aku. terutamanya org yg paling rapat dgn aku. boleh tak aku nak bunuh ko? bole tak ko jangan nak salah kan org len? tgk la diri tuh dulu sebelum judge org. tao pulak terasa kan? urghhh! perangai mcm shit je laaa. sabar wena sabar. aku tulis nie merangkumi apa yang terjadi lately nie. huh. banyak sgt la benda yang jadi. suma nya melibatkan perasaan. aku letih la. aku risau. risau gila bila benda2 mcm nie jadi. uhmmmm. manusia suma nya tak sempurna. manusia selalu buat silap. tapi still ada peluang kedua kan? ada lagi kan?
harap2 lah ada. :))