Wednesday, February 2, 2011

sahabat

hyee peeps, tiba-tiba aku rasa nak menulis pulak kan. nak meluahkan isi yang yang terpendam, yang dipendam, yang saja dipendam-pendam. haaa? apa tuhh? gilakah kao wena? aku terfikir tentang SAHABAT. so, aku pun dengan pantas (cewahh) buatlah entry nie. haha. so mari kita teruskan perjalanan cerita. SAHABAT? apakah ia? apakah yang makna disebalik sahabat? ok. pada aku la kan. kan kan kan.sahabat tuh adalah teman yang sentiasa ada dengan kita tak kira senang atau susah. tak kira apa pun jua keadaan. dia yang selesa untuk kita bercerita apa saja. dia yang boleh kita harap.penyimpan rahsia kita. aku pun malas la nak bebel panjang2 pasal makna dia. korang pun da sedia maklum tentang makna tu kan. :) aku mempunyai RAMAI kawan dan member. tapi. tapi dan tapi.. aku TIDAK mempunyai ramai SAHABAT. kenapa? mengapa? apa penyebabnya? aku sendiri pun tak pasti kenapa. hurm, aku rasa buat masa nie la kan. SAHABAT aku yang paling aku selesa buat masa nie ialah.... meh aku perkenalkan mereka. hohoho ;D


yang pertama ialah:

*BALQIS HASHIM.
*18 TAHUN.
*23MARCH1993.
*EX-STUDENT SMK TEKNIK DUHMS.

yang kedua ialah:

*NOR HAZWANI HASHIM.
*19 TAHUN.
*8SEPTEMBER1992.
*STUDY DI UNIKL MIMET,PERAK.

yang ketiga ialah:
*NOR HAIREY AZIZ.
*19 TAHUN.
*27SEPTEMBER1992.
*STUDY DI PTPL AMPANG,SELANGOR.
 

** SAHABAT: thanks sangat sebab jadi sahabat aku. sahabat dikala aku ketawa dan menangis thanks sebab memahami aku, terima baek buruk aku, selalu bagi aku semangat, ada dekat dalam hati aku. aku sayang korang gila-gila babeng. aku takbole nak bagitao banyak mana aku sayang korang. tapi sayang aku ikhlas dari hati. aku harap kita dapat kawan sampai bila-bila. tak kira apa pun jadi. aku harap kita akan tetap kawan. aku happy sangat-sangat dapat sahabat macam korang. and aku taknak kehilangan sahabat macam korang. satu kehilangan kot kalo korang takde. hurmm, aku mintak maaf if aku pernah buat korang terasa hati dengan perangai aku. bengang, meluat or apa jela kan. aku mintak maaf ye. aku manusia biasa. manusia kan tak sempurna. aku sentiasa buat salah kot. if korang baca. aku harap korang faham la ya. hee. okay lah, aku nak melabuhkan tirai dulu. nanti ada entry baru aku tepek lagi k? :)) cukup la buat masa nie dulu. haha.
take care, boiboi lalink >,<