Sunday, January 30, 2011

lailailailai.

hello peeps, 
sorry agak lama aku tak menjenguk blog sayang nie kan >,<  hohoho. 
sorry dong! aku bukan apa. agak busy mehh.
busy dengan asgmnt, class, aktiviti yang tidak berfaedah di unisel.
well,aku mcm nie jela.
sehat ke tak sehat ke sama je kot. haha.
and and and aku tak sabar nak cuti.
cuti apa tuh??
cuti chinese new year la kan.
wahahaha.
suka suka suka!
alaaa. bukan apa kot.
sebab nya mama datang sini.
bole lah aku spent time dgn mama and adek sayangg.
woot woot! :D
lama kot tak jumpa diorang..hmmm.
rindu gla babeng kat diorang.
nanti aku nak celebrate bobday adek lah.
kesiann kat dia.
sabar ehh, nanti kita pegi tgk movie.
pastu nanti along belanja adek k? :)
tak sabar siottttt. hohoho.
okeng lahh, aku dah takda apa kot nak merepek lagi.
boiboi yawww! ^____^