Sunday, December 12, 2010

i miss you -,-

aku rindu kau! aku taktahu kenapa. aku sayang kau doe. sayang sayang sayang. dah mula sayang. bukan dah mula tapi dah sayang dahh pun. kau faham tak? faham ke tidak? tapi susah la aku nak cakap. kau bukan faham pun apa yang aku rasa. kan? kau tak faham kan? urghhh! damn! kenapa lah ada perasaan macam nie? kenapa haa? aku letih lah. letih bermain dengan perasaan macam nie. siapa lah aku untuk suka kau, untuk sayang kau kan? aku tak layak pun. orang lain je layak. wena tak layak untuk…… untuk siapa? untuk kau! ahhh! just forget it! aku taknak fikir lagi lah. hmmmm. chill lah wena.

p/s: sekadar meluahkan apa yang terpendam.