Saturday, November 20, 2010

tak sukaaaaaaaa



hmmmmm, aku tak sukaaaaaaaaa!! diulang lagi, tak suka, tak suka! huarghhhh!! esok iaitu hari ahad bersamaan dgn 21november2010 aku dah masok semula ke sangkar UNISEL dongol daaa. grrrrrr!! bole tak kalo aku taknak balek unisel?? bole takkkk? wuuuu.. :( esok mama dgn makcek aku yg hanta. urghhhh!! MALASNYA malas malassssssssssss.. GRRRRRR!! kenapa tak cuti lama lagi haa? aku baru nak bersenang-lenang da kena balek unisael pulak. rasa mcm cepat je masa berjalan doingggggdoingggg :(
takpe la wena, ko sabar jela k. taklama pun sem 2 tuhh. kejap je weyyy. sabar k. chill suda..


p/s: aku nak dengar lagu band ungu lah. hampa hatiku. :( hukkkkk~