Saturday, October 23, 2010

RINDU DIA~

hey ho~ aku tgh boring nie. tetiba teringatkan sorang nie kan. so aku nak crita la pasal dia.aku rindu la pulak kat "minah" nie. hek. dia nie adalah "my fucking bestfriend".sejak kecik lagi ktorang berkawan baek. nak kata dia nie my lesbo pun bole. wahaha. gila? nak kena siku dgn bf dia ke? hehe. oh lupa! nama minah nie ialah.. 


*balqis.




  • balqis binti hashim.
  • taken by shaufee ameer.
  • berumur 17tahun.
  • lahir pada 23march1993.
  • seorang yang caring,sweet,gila,kreatif and awesome!
  • bersekolah teknik dekat rembau.
dah la tu.aku dah takdo idea nie. hehehe.
to balqis..aku sayangg ko sangat .ko la kawan dunia akhirat aku.
aku nak tengok ko berjaya tao! jgn hampakan parents ko k.
walao apa pun jadi aku tetap sayang ko. ko study elok2 k.
SPM dah tak lama lagi. study betol2. aku tao kadang2 aku nie byk saketkan hati ko. tapi aku nak ko tao aku tak ada niat pun. biasa la aku kan.
takkan ko tak kenal aku.hmm, aku dah takda sapa2 lagi da wehh.
hanya ko dan kawan2 yg rapat je yang tao apa yang aku rasa.
doakan aku berjaya jugak k. aku sayang ko balqis.terima kaseh sebab jadi kawan terbaek aku. you are my best friend eva and eva! dah la. aku dah meleleh da nie. hee. :p  byebye!
love,
wena azari